Voorlopig laatste bericht uit Thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Raaijmakers - WaarBenJij.nu Voorlopig laatste bericht uit Thailand - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Voorlopig laatste bericht uit Thailand

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg

21 Maart 2007 | Thailand, Chiang Mai

Lieve Allemaal,

Na inmiddels bijna twee weken in Thailand gaan we vrijdag met het vliegtuig van Chaing Mai naar Kuala lumpur (malaysie). De planning was om vanuit chang mai naar Loas en Cambodja te reizen maar gaan nu dus naar Malaysie en vanuit daar zien we wel weer.
De afgelopen dagen stonden vooral in het teken van thai boxen, we hebben acht officiele gevechten gezien waaronder een Nederlander tegen een Thai echt lachen die Nederelander sloeg de Thai in de 2e ronde KO. Gerard werd er zo enthousiast van dat hij vandaag een echte trainig heeft gevolgd we werden opgehaald door een local en werden naar een boxring gebracht waar Gerard ongeveer 3 UUR!! heeft getraind was wel even afzien met 35 graden. Daarna hebben we lekker gegeten bij een tentje waar je zelf je eten kon klaarmaken op een grilplaat en een klein oventje heel gezellig.
Morgen gaan we even een dagje aan het zwembad liggen en vrijdag ochtend vliegen we verder naar het zuiden.Tot snel

Veel liefs

  • 21 Maart 2007 - 13:58

    Papa Peter:

    geheel andere richting als we afgesproken hadden, maar ik denk een goede beslissing. Vergeet China, Vietnam en Cambodja niet. Alles is binnen 14 dagen wel af te werken. Moet je wel steeds een vliegtuig nemen. Ik mis deze keer de foto's, ik bel jullie nog wel.

  • 21 Maart 2007 - 14:00

    Papa Peter:

    Sorry ik had te vroeg gereageerd. Zo te zien heeft Gerard een zware training gehad. De boksbal in de carpoort zal nu niet overspannen worden

  • 21 Maart 2007 - 14:14

    Fons:

    Hele ander richting klopt maar we hadden toch ook geen strakke planning verwacht of wel ? Gerard zag ik het nu goed die 2 dames waar jij mee op de foto staat zijn mannen toch ? Laat je niet in de boot nemen he gerard denk aan je reputatie. Marlene die jurk staat je mooi. Tot gauw. Gr. Fons

  • 21 Maart 2007 - 15:44

    Carla:

    Wederom leuke foto's! Marlène....ik vind jou foto ook stoer, net echt. Veel plezier in Malaysië.
    XX Carla

  • 21 Maart 2007 - 16:23

    OMA LEN:

    Geen horloges om jullie leven als GOD in THAILAND.Volgende keer 2 echte dames alleen voor de foto! liefs

  • 21 Maart 2007 - 16:57

    Pierre:

    ziet er allemaal goed uit mooi dat jullie het naar jullie zin hebben..
    groeten uit vught

  • 21 Maart 2007 - 17:05

    Dré:

    Ziet er weer dol uit..

  • 21 Maart 2007 - 17:09

    Esther:

    hallo daar, wederom spetterende foto's leuk om te zien, vrijdag op naar nieuwe bestemming, the sky is the limit, we zijn benieuwd weer naar het volgende avontuur, genietse ontdekse xxxx

  • 21 Maart 2007 - 17:53

    Geert:

    ouwe bokskoning!

  • 21 Maart 2007 - 18:20

    Oma Robbert Karien:

    Proficiat met je fantastische getuigschrift Marlene.Geweldig kickboxen .
    Hou de naam RAAIJMAKERS hoog !!!
    Let op elkaar en geniet van alle indrukken .
    houden van jullie .

  • 21 Maart 2007 - 18:38

    Arie & Heiltje:

    Leuke foto's! Goeie reis naar jullie nieuwe bestemming.
    Groetjes Arie & Heiltje

  • 21 Maart 2007 - 19:00

    Barry:

    heee gieltje, laat je niet door die twee omgebouwde "naaien"hahaha
    heb nogal wat ervaring in sow cowboy- bangkok..
    ben door Ho0z en Niko J geattendeerd op je site, super man, zo kunnen we je nog mooi volgen.

    Doe trouwens maar niet de groeten in KL van mij...haha de twin towers trillen nog van mn bezoek.

    Had je overigens op partyflock nog een felicitatie gestuurd voor je verjaardag!
    greetz

    opa (barry J)

  • 21 Maart 2007 - 19:13

    Manon:

    Haai hallo,
    klinkt allemaal weer lekker ouderwets door de telefoon jullie hebben het helemaal leuk hoor ik wel... hele leuke foto's....marlene heb een mail terug gestuurd naar je hotmail... veel plezier en een dikke kus

  • 21 Maart 2007 - 19:49

    Maarten:

    Wat gaaf wat jullie allemaal doen! Wederom leuke foto's..... Kunnen de verhalen iets meer in details, ben benieuwd.... Hoop snel weer iets van jullie te horen! Kus

  • 22 Maart 2007 - 10:04

    Mirella:

    Heerlijk jullie zo te zien genieten!!

  • 22 Maart 2007 - 13:42

    Herm:

    Tref zekere foto"s vooral de Kokkin met hopelijk de sate"s .Ik vind het heel moedig om daar te trainen met die gasten, ik hoop dat je je reis verder kunt voortzetten zonder mank te lopen. Je Vader en ik gaan a.s Maandag naar B Day, je vraagt je af wat betekent dit nou weer , nou denk maar aan Bavaria dat biertje wat je niet in jullie omgeving kan krijgen.althans Bavaria Jongens hou je taai , nog maar 10 weken grapje.

  • 22 Maart 2007 - 16:57

    Marloes:

    Hey,
    Jullie zien er goed uit op de foto's, lekker bruin en goed aan het genieten! Goed zo!
    Spannend dat jullie voor een andere richting kiezen, wel iets veiliger denk ik. Hou me op de hoogte en bel een keertje als je kan!
    Love you

  • 22 Maart 2007 - 19:05

    Nan & Cynth:

    Hey meis,

    Hier even een kort berichtje van je ex-collega's! Super dat jullie het zo naar jullie zin hebben! We zitten nu weer bij ons wekelijkse etentje en we missen je enorm!! Er is opeens ook heel veel eten over! En het huis ruikt fris :-) Geniet er nog van! Hopelijk zien we je snel weer!

    kus

    By the way, het is geen pen, ook geen rolletje drop maar wat het wel is, is nog onduidelijk!!! En Cynth wil het ook!

  • 23 Maart 2007 - 07:23

    Mirjam:

    Hier dan ook weer een berichtje van je ex-baas. De foto's zijn super en jullie zijn inderdaad aan het genieten. We missen je wel hier! Maar....medisch blijft de uren draaien!! Dus ze zetten je werk wel voort! Aan de foto's te zien, kan je broer je nu de gehele reis beschermen, na zijn training. Voor je vader ook een hele geruststelling!
    Geniet er van. Grt, Mirjam

    PS: Astrid eet nu voortaan de snoeppot leeg! ;-)

  • 24 Maart 2007 - 11:02

    Corry:

    Heb ik nu wat gemist of zijn jullie echt niet naar de Burma-spoorlijn geweest met de brug over de River Kwai, het yeath museum en de militaire begraafplaats, etc?
    Jullie reizen niet echt low-budget denk ik zo. Zwembaden bij hotels,vliegtuigje nemen om je te verplaatsen, etc.
    Echte back-packers doen dat anders hoor!
    Evengoed zie ik wel dat jullie veel genieten en daar gaat het tenslotte om!
    Tot horens maar weer. Veel h.gr. van Corry

  • 24 Maart 2007 - 11:17

    Papa Peter:

    vanmorgen zaterdag 24maart bericht gekregen dat mijn "schatjes" na een reis van 24uur plane, bus, trein, boot op bestemming zijn aangekomen Paula Perhentian Kecil (is eilandje bij Malysie) volgens hun zeggen leven ze daar als Tarzan en Jane. geen stroom etc. dus ook geen internet voorlopig.

  • 24 Maart 2007 - 11:52

    Papa Peter:

    we hebben net op Google earth opgezocht waar 'mijn schatjes' zich bevinden. voor diegene die willen kijken, moeten naar malysie vliegen, en Pulau Perhentian opzoeken! Het is een eiland ten noordoosten van Malysie.
    Op google earth kan je zien dat het alleen groen is, wat waarschijnlijk betekent dat er alleen oerwoud is, links onderin zie je wel een relatief klein strandje. local temp 40graden met een lekker zacht briesje.

  • 24 Maart 2007 - 16:32

    Geert:

    hey ouwe backpackers!!

    ziet er weer jofel uit, en dat eilandje al helemaal!!

    ik hoop dat nu de ernst van mijn tips is aangekomen, want eenmaal chillend op een eiland kun je niet zonder de twee geheime ingredienten!!

    dus hopen dat jullie slim zijn geweest, naar me geluisterd hebben. Want dan staan jullie nu vast lekker een frisbee te gooien in jullie oh zo fijne broeken op een oh zo flex eiland!

    geniet ervan!

  • 24 Maart 2007 - 18:55

    Lize:

    wat een mooie plek! als ik daar zou zitten zou ik ook voorlopig nergens anders heen willen..
    denk veel aan jullie, dikke kussen

  • 25 Maart 2007 - 08:11

    Maartje:

    Wat een gaaf man dat Thai boxen en Gerard dat pak stond je goed. Ik word helemaal jaloers als ik jullie verhalen hoor en wil dan helemaal terug naar Azie. Ben heel benieuwd hoe jullie het in Maleisie hebben, heb net gelezen dat het daar heel primitief is, echt gaaf. Nou ik lees het wel weer, heel veel plezier en geniet ervan dikke x Maartje

  • 25 Maart 2007 - 09:19

    Tineke En Henk:

    Leuke onverwachte reis nietwaar. Geniet er lekker van. Wij volgen jullie

  • 25 Maart 2007 - 15:04

    Sam:

    Hey Marlene!
    Wat gaaf!!!! Heel heel tof zeg! Hoorde al van Maart en Veer dat jullie weg gingen! Super! Geniet ervan!
    En misschien tot een verjaardag van Veer of Bas, dan hoor ik graag alle verhalen!
    Groetjes sam

  • 25 Maart 2007 - 15:23

    Liesbeth En Helga:

    Hey!!
    We vonden het gister echt super gezellig met jullie!! We houden jullie site in de gaten! Veel plezier nog daar op de Perhentians en drink eentje op ons!!!
    Dikke Kus

  • 25 Maart 2007 - 20:05

    Eef En Rob:

    Hee meis (en broertje),
    Via onze ex-collega´s jullie weten te traceren! Super gaaf van jullie om dit zo bij te houden! Ziet er niet verkeerd uit! Jullie zullen wel flink op elkaar aangewezen zijn, maar zo te zien redden jullie je heel goed saampjes! Fijn dat je broertje een boks-training heeft gehad, je voelt je vast een stuk veiliger!! Ik ben trots op jullie dat jullie dit doen! Het zal jullie ook zeker heel veel goeds brengen!Heel veel plezier daar, geniet ervan, en ik ga jullie ook volgen! Tot schrijfs!
    Veel liefs van Eef en Rob

  • 25 Maart 2007 - 20:10

    Bas:

    Hey Marlene en Gerard,

    Gaaf om jullie zo te zien!!! Je bent al mooi bruin marlene. Gerard die kicks zitten er al goed in!!

    Veel plezier in Malysie, geniet ervan!!!

    Groetjes Bas

  • 26 Maart 2007 - 07:38

    Maarten:

    Hey zonaanbidders, Wat relaxt daar!! Je moet daar gaan snorkelen, zie haaien etc.... Frisbeeze en hoop weer snel iets van jullie te horen. Kus

  • 26 Maart 2007 - 08:22

    Robbert:

    he neef en nicht ik hoop alles oke daar heel veel plezier, groeten uit het saaie Nederland.

  • 26 Maart 2007 - 09:58

    Kat:

    Ha nerds,
    nou heb net ff de site bekeken die peter door gaf.. dit is nog beter dan frasier island toen in australie!!

    kus

  • 26 Maart 2007 - 16:57

    Corry:

    Wat een gaaf eiland zeg! Al waterschildpadden van dichtbij gezien?
    Vandaag is Olivia jarig en daar ga ik straks nog even buurten.Ik zou natuurlijk liever even bij jullie aanwaaien, maar dat zit er gewoon niet in.Jongens, geniet met heel je wezen van deze mooie natuur.Ik kijk al uit naar heel bijzondere plaatjes!Groetjes en liefs van Corry

  • 27 Maart 2007 - 09:10

    Amira:

    Hee marlene,
    Ik zie dat je volop aan het genieten bent.Veel plezier..en het ziet er allemaal heel gezellig uit!!!
    Ook ik ga je blijven volgen whahaah

    groetjes amira

  • 28 Maart 2007 - 11:39

    Pierre:

    helaas geen internet daar maar die foto's van het eilandje zeggen denk ik wel genoeg..
    veel plezier nog..
    groeten

  • 28 Maart 2007 - 15:48

    Esther:

    volgens mij is jullie stekje een aanrader om heerlijk tot rust te komen, het is zo stil aan de overkant, de foto's
    geven al die chill- uitstraling, dus volop bijtanken en genieten,
    we wachten maar rustig af tot jullie weer actie ondernemen, veel groetjes xxxx esther

  • 28 Maart 2007 - 20:21

    Ad En Sarina:

    Hallo luitjes, vanavond voor het eerst jullie site bekeken en dat ziet er geweldig uit. Zo te zien is het heel leuk om met je broer, of met je zus, het is maar net hoe je het bekijkt, naar een verre bestemming te gaan, dan is den bosch inderdad maar een beetje saai, nou ja we maken er hier ook wel wat van en passen goed op Pa Peter, elke dag bellen we hem even (nou ja, niet elke dag), hij is heel trots op zijn kroost en terecht zo te zien. Vanaf nu gaan we jullie site regelmatig bezoeken, dan beleven we toch een beetje het avontuur mee.

    Groetjes, en nog veel plezier voorlopig!

  • 29 Maart 2007 - 11:18

    OMA LEN:

    Hoor net van Peter dat jullie in JAVA zijn wat een trip straks veel te vertellen en nu alles goed in je opnemen LIEFS.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 16843

Voorgaande reizen:

11 Maart 2007 - 24 Mei 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: