Trekking Chiag mai, Gerard 22! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Raaijmakers - WaarBenJij.nu Trekking Chiag mai, Gerard 22! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Trekking Chiag mai, Gerard 22!

Door: Webmaster

18 Maart 2007 | Thailand, Chiang Mai

Allereerst wil ik iedereen hartelijk bedanken voor de berichtjes die ik heb gekregen op mijn verjaardag! Erg fijn dat er toch nog aan mij gedacht wordt. (Geert is zeker te hopen,maar weet dat jij hem in iedergeval hebt dus dat zal wel goed komen he vriend)

Vanuit Bkk hebben we dus een slaaptrein genomen naar Chiang Mai. Daar aangekomen werden we opgehaald door ons guest house wat we in Bangkok hadden geregeld , dus idd daar stonden twee vriendelijke spleetogen die op ons aan het wachten waren.
Chiang Mai is een stuk kleiner dan Bkk ,maar daarom zoveel meer relaxter.

Hebben hier een prima hostel met een lekker zwembad erbij, de eerste dag hebben we hier lekker in de zon gelegen.De volgende dag werden we vroeg in de ochtend opgehaald voor een trekking door de jungle met alles erop en eraan, van raften tot aan olifanten temmen. Dit was echt heel gaaf!Zie foto's. De bedoeling was om de dag erna naar de noord grens van Thailand te gaan om daar de longnecks te bezichtigen. Helaas werd ik net die avond 22 dus daar moest een klein borreltje op gedronken worden. Je voelt hem al aankomen die kleine borrel werd een groot feest. Waardoor we de volgende dag de bus miste naar de Longnecks,helaas pindakaas.

We blijven hier nog een aantal dagen en zijn van plan om daarna door te reizen naar Laos.Hoe en wat zien we nog wel.

Tot snel heel veel liefs ,

Gerard en Marlene

• 18 Maart 2007 - 11:22

Arie & Heiltje:

We lazen dat Gerard jarig is geweest, nog van harte!!! Wat een prachtige foto's.
    Groetjes Arie & Heiltje

• 18 Maart 2007 - 11:22

Letty:

gave foto s en geniet er verder van

• 18 Maart 2007 - 11:25

Fons:

Jeetje super. Lfs Fons

• 18 Maart 2007 - 11:39

Carla:

Super gaaf deze foto's! Het is zeker...jullie zijn volop aan het genieten! En inderdaad de Hostel ziet er netjes uit. Geniet maar lekker verder en tot het volgende bericht!
    XX Carla

• 18 Maart 2007 - 11:39

Natalie:

Hoi hoi,

Echt super gave foto's! Heel veel plezier samen.

groetjes Natalie

• 18 Maart 2007 - 12:57

Dré:

leuk man..

• 18 Maart 2007 - 14:01

Mirella:

Oh wat geweldig, al die dieren!!! Prachtige foto's van de natuur en cultuur. Ik reis met jullie mee! Wat is hallo op zijn Thais?
    Liefs, Mirella

• 18 Maart 2007 - 14:23

Maartje:

He Marlene en Gerard, ten eerste Gerard gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ik hoorde van jullie pap dat jullie in Thailand zaten. Kei leuk, reizen in Thailand, leuke foto's met zeker wel herkenbare dingen. Heel veel plezier en ik blijf jullie volgen, geniet ervan, dikke x Maartje

• 18 Maart 2007 - 16:23

Lize:

Hoop dat jullie een hele fijne dag hebben gehad! Heb veel aan jullie gedacht vandaag, zeker met de gedachte om met een hang-over te bungi-jumpen :s haha sowieso niet mijn ding.. laatstaan na zo'n avond stappen! ben benieuwd naar de fotos van vannacht en vandaag!
    Dikke kussen, veel liefs

• 18 Maart 2007 - 18:10

Yvonne:

Heerlijk om jullie zo te zien genieten!
    Veel herkenbare plekken voor mij, ik blijf jullie volgen, Gerard van harte met je 22e verjaardag.
    Veel plezier in het prachtige en gastvrije Thailand. Liefs Yvonne

• 18 Maart 2007 - 18:13

Marloes:

Hey, hoe is het ermee? Gaaf om al jullie belevenissen te lezen en op de foto's te zien.
    Gerard, gefeliciteerd met je verjaardag.Groetjes van Wendy aan jullie!

Liefs

• 18 Maart 2007 - 18:19

Tineke En Henk:

Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag Gerard. Verder hoorden wij, dat je je toiletspullen bent vergeten. Maar een oplossing jongen Scheer je koppie kaal Scheelt veel werk en als je terugkomt is het allang weer aangegroeid. Wel foto's van nemen he.Geniet van de reis samen en groetjes voor jullie beiden, Wij volgen jullie

• 18 Maart 2007 - 19:02

Karien :

gefeliciteerd gerard ,
    gave fotos , geniet ervan !
    dahne robbert karien en oma christa !!!

• 18 Maart 2007 - 19:54

C Hris:

prachtige foto's
    Gerard van harte gefeliciteerd met jou verjaardag heel veel plezier samen
    Groetjes

• 18 Maart 2007 - 21:49

Cinzia:

Ha marlène en Gerard,
    Ten eerste nog van harte gefeliciteerd Gerard!!
    En Marlène wat ben ik jaloers op jou zeg!!!
    Ik zie dat het goed gaat met je!!
    Veel liefs en nog veel plezier!!
    Cinzia

• 18 Maart 2007 - 22:21

Ons:

hebben lekker gegeten voor je verjaardag. rekenening zullen we indienen.
    waren met 13 fam leden.

x hvj ullie
    oma len/christa, je vader, je oom s, je tante, nichten, neef en verder aanhang

• 18 Maart 2007 - 23:31

Danny :

hey gielis, nog gefekliciteerd met je verjaardag! hoop dat je t n beetje goed gevierd hebt met marlene!

spreek je,

x

• 19 Maart 2007 - 03:58

Wij:

leuk maartje dat je ons gevonden hebt!!
    Papa moet echt met een beter voorstel komen dit is bijna onbetaalbaar dus we komen niet snel eerder terug

• 19 Maart 2007 - 04:01

Wij:

mirella hoi is swawatdee en tot ziens is smawenydo

• 19 Maart 2007 - 08:06

Manon:

haaai,
    gerard nog van Harte, jullie zullen het daar wel goed gevierd hebben. Ziet er heel erg goed uit daar echt super! Heb jullie al proberen te bellen maar gaat niet helemaal zoals het moet maar dat zal wel aan mij liggen. Heb je koffer nog niet afgegeven maar doe ik van de week, sorry heb het een beetje druk gehad. super veel plezier en een dikke kus manon

• 19 Maart 2007 - 08:38

Mirjam:

Hallo daar samen. Jullie zijn echt aan het genieten! Dat straalt af van de foto's en dat is goed om te zien!! Ach ja, en al duurt het nachtleven daar 24 uur, jullie hebben tijd zat! Ik blijf jullie volgen! grt, mirjam

• 19 Maart 2007 - 10:03

Carla:

Hè hallo,
    Ga er vanuit dat alles goed gaat daar. Laat ff weten of de foto's goed zijn aangekomen?
    XX Carla

• 19 Maart 2007 - 11:45

Rita Meijer:

hee saampjes, jullie doen het goed daar zo te zien , maar marlene slaap je wel goed ??? je ziet er zoo moeitjes uit . tot snel ...xxxxx rita

• 19 Maart 2007 - 11:47

He Gerard en Marlene

• 19 Maart 2007 - 11:52

Herm:

He Gerard en Marlene, hier een leuk verjaardags cadeau de uitslag van PSV-Ajax is geworden raden maar, niet te geloven ja je leest het goed,nu wat denk je, reageer maar of koop een telegraaf. sportverslaggever H.J.W.

• 19 Maart 2007 - 13:13

Fleur:

ziet er gezellig uit daar. Hoop dat jullie een mooi feestje hebben gemaakt giter, gerard nog proficiat. De foto's zijn erugh leuk en kijk uit naar jullie volgende bericht. marlene dikke kus

• 19 Maart 2007 - 17:19

Geert:

Hee Marlene en Gerard..
    Jullie vermaken je wel zie ik... gave foto's joh.. en Gerard nog gefeliciteerd he...

veel plezier nog... De Groentes,
    Geert

• 19 Maart 2007 - 18:07

Robbert:

ha neef en nicht ik hoop dat jullie nog veel plezier hebben en gerard nog gefeliciteerd.

• 19 Maart 2007 - 19:06

Teun:

He gerard en marlene,

G ouwe barmaat gefelicuteerd met je verjaardag!!
    Leuk om te lezen dat alles goed gaat met jullie!! Heel veel plezier en spreek jullie snel!!
    X Teun

• 20 Maart 2007 - 10:13

Christa:

Lieve Marlene en Gerard,
    Wat een geweldige reis. Wij genieten van de foto's en jullie avonturen. Je verjaardag Gerard, is niet vergeten. Internet was kappot.
    Heel veel liefs,
    o. Christa

• 20 Maart 2007 - 10:49

Gerard:

Herm dit zijn natuurlijk geen afspraken he..
    Telegraaf is hier moeilijk te verkrijgen,maar ik heb meerdere bronnen als jij zo flauw doet! ;) groetjes

• 20 Maart 2007 - 11:54

Corry:

Gerard, nog van Harte Gefeliciteerd.Het is een feest jullie zo te kunnen volgen.Laat de natuur je inspireren en gelukkig maken! Veel liefs Corry

• 20 Maart 2007 - 13:24

dikke kus liefs naadje

• 20 Maart 2007 - 14:07

Max Verheijen:

Gave foto's!
    Heel veel plezier toegewenst, en voozictig

Groeten
    Max en papa

• 20 Maart 2007 - 20:53

OMA LEN:

Wat een getuigschrift

AMAZING

• 20 Maart 2007 - 21:02

Letty:

marlene open je gewone mail even, heb ik iets leuks bijgevoegd
    nog veel plezier

• 21 Maart 2007 - 13:59

Herm:

Welke bronnen kunnen jou nou de juiste info verstrekken, ik heb de uitslag nog niet voorbij zien komen , voorruit dan maar het was 5-1 voor Ajax, lekker he. verder een goeie reis zoek wel een goed vliegtuig uit s.v.p. veel liefs Herm