laatste dag Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Raaijmakers - WaarBenJij.nu laatste dag Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Raaijmakers - WaarBenJij.nu

laatste dag Bangkok

Door: Webmaster

14 Maart 2007 | Thailand, Bangkok

Lieve allemaal,

Heel erg bedankt voor alle reacties echt leuk!!!
We zijn inmiddels al een aantal dagen in Bangkok. We hebben voor Gerard (idd mirjam Gerard haha) al zijn toiletspulletjes gekocht en ook de camera is inmiddels in de lucht dus de foto's komen eraan.
Gisteren hebben we het nachtleven van Bangkok ondekt beetje gevaarlijk omdat alles hier 24 uur open is dus we rolden natuurlijk heel erg vroeg de kroeg uit.
Morgen vertrekken we met de nachtrein naar chang Mai en dan zit ons avontuur in Bangkok er voorlopig weer op.
Tot snel
Liefs Gerard en Marlene

p.s. ons telefoonnummer in Thailand is 0066843990677

• 14 Maart 2007 - 12:35

Mirella:

Zo ver weg, maar wat fijn dat jullie door deze verslagen toch dichtbij zijn. Ben benieuwd naar jullie foto's. Veel liefs, Mirella

• 14 Maart 2007 - 13:49

Oma Len:

Hebben jullie de drijvende markt en paleis gezien?is mooi op e mail Liefs

• 14 Maart 2007 - 13:51

Kees Verheijen:

Leuk dat het met jullie goed gaat,
    De treinrit van Bangkok naar Chiang-Mai is heel interessant..... Als ik jullie was zou ik dit overdag doen en niet 's nachts! De natuur is er heel mooi en je beleeft er vanalles! Hou ons op de hoogte, we reizen met jullie mee!

• 14 Maart 2007 - 13:59

Oma Len:

EXTRA BERICHT telefoon in gesprek lijkt thuis wel probeer later Dag Dag

• 14 Maart 2007 - 16:48

Arie & Heiltje:

Volgens wikipedia is Chang Mai niet zo'n wereldstad als Bangkok, dus kunnen jullie een beetje bijkomen.
    Groetjes Arie en Heiltje

• 14 Maart 2007 - 17:23

Esther:

wat leuk dat de fotos eraan komen we zijn benieuwd hoe de trip naar chang mai zal verlopen, leuk en let op elkaar heel veel genieten groetjes en we volgen jullie,geweldig zo'n site.doeieieieieieie

• 14 Maart 2007 - 17:35

Thomas:

Ben benieuwd naar de foto's!!! Groetjes!!

• 14 Maart 2007 - 17:48

Manon:

Haaai,
    Hier ben ik weer, ben blij dat alles goed is gegaan.... dus weer vroeg de kroeg uit gerold? hahaha kan ook niet anders he....nou gister lekker getennist marlene maar wel verloren maar kon opzich lekker mee.... we bellen.... heel veel plezier een dikke kus manon

• 14 Maart 2007 - 18:44

Robbert:

ha neef nicht ik hoop alles nog goed hoop het wel.

groeten Robbert:D

• 14 Maart 2007 - 18:46

Karien:

geniet ervan !
    xxxxx karien

• 14 Maart 2007 - 22:05

Loes Herman:

Hoi Hoi, Leuk dat jullie eerste kennis making met thailand zo tof is vergeet niet het regenwoud te doen als je boven in het noorden zit, ben echt heel erg jaloers op jullie hou ons op de hoogte en ik hoop dat jullie net zo genieten als ik in 1999.En veel foto s plaatsen kunnen we hier een beetje mee genieten.

• 15 Maart 2007 - 10:14

Maarten Dohmen:

Beste Marlene en Natuulijk ook Gerard,

Goed te lezen dat jullie veilig en wel zijn aangekomen. De stemming zit er al in en de mooie reis is nu van start gegaan. Geniet er maar van! Wel leuk om te zien dat karaktereigenschappen ook erfelijk kunnen zijn!Haahahaha. Vergeten van spullen, lekker lang in de kroeg hangen. Mooi!!!

Ik volg jullie belevenissen.

• 15 Maart 2007 - 18:19

Anoniem:

hey ouwe nerd!!

heb je nog gewonnen bij de ping pong wedstrijd? en heb je al visserbroeken en een frisbee gekocht, een absolute pre!!

geniet er van en marleneke let op die aap, en geniet ervan

p.s. jantje vraagt waarom hij ome gerard nooit meer door de telefoon spreekt en of ik hem de groetjes wil doen, dus bij deze de groetjes van jantje

• 15 Maart 2007 - 21:08

Naadje:

he marlene en gerard!
    alles goed daarzo?
    wil snel de foto's zien!
    veel plezier nog verder
    dikke kus naadje

• 16 Maart 2007 - 07:27

Wij:

Geert we willen je echt heel graag bedanken, zonder jou was deze reis een totaal fiasco geworden. Wat hadden we zonder frisbee en natuurlijk de welbekende vissersbroek moeten beginnen. Geert je bent een HELD!

• 16 Maart 2007 - 07:28

Gerard:

Geert heb hier geen jantjes maar choChia's. Ze kenden jou hier ook nog, was niet niet erg positief. later ouwe gek

• 16 Maart 2007 - 08:29

Esther:

leuke foto's, hebben jullie goede tukjes kunnen doen in de trein?,gr,genietse, es.xxxx

• 16 Maart 2007 - 08:40

Dré:

Lachen foto's man!
    Geniet er van
    x

• 16 Maart 2007 - 11:52

Papa Peter:

Jullie zien er nog goed uit!
    Ik heb geprobeerd jullie vanmorgen te bellen, maar kreeg alleen maar een mooi Thaismuziekje. Blijf vooral foto's op de site plaatsen. Ik probeer jullie straks nog even te bellen.
    Val niet van de olifant vandaag aub....dit is erg hoog! Heel veel suc6

• 16 Maart 2007 - 12:57

Danny:

eey gerard en marlene,

leuk om te lezen dat alles goed gaat! enoy de tijd daar en gedraag jullie..!

ben benieuwd naar het verloop,

grt, Danny

• 16 Maart 2007 - 13:16

Herm:

En wij maar zwoegen en zweten, maar ik gun jullie het van harte , AZ heeft gisteren uiteindelijk toch gewonnen van New Castle, super prestatie ze moesten twee goals maken en geen een doelpunt tegen krijgen.i.v.m met de eerste wedstrijd waar ze met 4-2 verloren. dit sport verslag is gratis en eerder dan de telegraaf. Ik ga weer aan de slag ,groetjes Herm.

• 16 Maart 2007 - 15:37

Madelon:

Lieve Marlene en Gerard,
    Snelle reactie op de site van de ozzieboys, heel leuk! Jullie hebben Bangkok inmiddels achter jullie gelaten ( al genoeg van de tempels) en verblijven nu in Chang Mai.
    Als jullie al genoeg hebben van het Thaise eten ( waar ik mij niks bij voor kan stellen) hier een tip: Bij de nachtmarkt( even scoren natuurlijk) is een gelegenheid die heet "de duitser", lopen thaise juffrouwen in dirndl jurkjes, Tsjuss Tsjuss te roepen , heel geestig. Ik ben niet zeker maar volgens mij serveren ze er ook schnitzel. Maar zeker is wel dat de singha's er rijkelijk vloeien!! Ik ga jullie op de voet volgen. Veel liefs uiteraard ook van Ruud. Madelon xxx

• 16 Maart 2007 - 17:16

Madelon:

Hai, ben nog even terug.Mocht ik het namelijk vergeten. Gerard alvast gefeliciteerd met je verjaardag as. zondag.Toch bijzonder een verjaardag in Thailand! Nogmaals liefs, Ruud & Madelon

• 16 Maart 2007 - 18:54

Mirella:

Onze hartelijke felicitaties voor Gerard. We zullen op je proosten zondag (met koffie!!!).
    Liefs, Mirella

• 17 Maart 2007 - 10:45

Wij Zelf:

Herm Bedankt voor je snelle informatie, waardeer ik graag dus weet je meer?? Let me know..
    Ook alvast bedankt voor de fecilitaties. Morgen of overmorgen komen er nieuwe foto's en een nieuw verhaal.Over onze beleveningen (olifanten, rafting,jungle,longnecks)
    Groetjes ons

• 17 Maart 2007 - 11:52

Michael En Hugo:

heej ouwe zonnebakkers alles nog goed daar? zwaare tas valt hoop ik wel mee;) en boeken jullie al een beetje ban de thaise taal?
    heel veel plezier nog Gr. michael en hugo

• 17 Maart 2007 - 13:22

Carla:

Hè hallo samen,
    Lees dat alles goed gaat, had ook niet anders verwacht! Ben benieuwd naar de verhalen en foto's morgen. Héél véél plezier daar!
    XX Carla

• 17 Maart 2007 - 14:34

OMA LEN:

Van harte gerard en geniet morgen van je THAISE verjaardag cadeau volgende maand liefs

• 17 Maart 2007 - 17:49

Papa Peter:

van harte bel je morgenvroeg als kado sponser ik vanaf vught 11-03. j.l.voor iedere gemaakte k.m. 0.10 tot terugkomst vught of 50 euro per dag dat jully eerder terug zijn ik hoor het morgenvroeg wel ? over het aanbod kunnen we ondrhandelen

• 17 Maart 2007 - 18:04

Geert:

hey ouwe pik, alles goed jonge?? nog een nachtje slapen en het is zover, ik weet dat je normaal gesproken niet kon slapen van spanning voor al die kado's, maar het enige wat je vanuit daar kan doen is hopen dat iemand je rekeningnummer weet...

maak er een leuke verjaardag van jonge, je begint nog aan verjaardagen zonder mij te wennen haha!

dus zet je pruik maar op en trek je vissersbroek aan, dan kan het feest beginnen!!

p.s. huub is eruit gezet (sorry maat)

• 17 Maart 2007 - 18:09

Esther:

proficiat gerard, heel veel plezier in de thaise
    disco,gaat zeker lukken(zijn jullie nu al flink mee bezig)maak er maar een knaller van samen. proost.
    es en de rest.xxxx

• 17 Maart 2007 - 20:14

Loek:

Hallo Allebei,
    Maar speciaal Gerard,want die is jarig.Van harte gefeliciteerd en trek die vissersbroek maar uit. De pruik wel ophouden, dan herkennen ze je niet de volgende dag.

• 17 Maart 2007 - 22:21

Fons:

Gerard van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik neem aan dat je leuke kado s hebt gehad van de thaise dames?? Je vader probeert wel heel erg goedkoop jullie over te halen. Ik neem aan dat je bij 100 euro per dag mogelijk 5 dagen eerder thuis komt. Geniet ervan en ik vind het helemaal super dat jullie dit samen doen als broer en zus. Ik ben positief jaloers op jullie. Keep in touch Fons

• 18 Maart 2007 - 00:45

Hanneke:

hoi, zag pas later dat ik mn berichtje hier moest zetten: Gerard; heeeeeeeel hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! dikke kus Barry en Hanneke.XXX

• 18 Maart 2007 - 07:15

Carla:

Goedemorgen samen,
    Gérard, héél hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag vandaag en Marlène, proficiat met je broer! Maak er samen maar weer een te gekke dag van!
    XX Carla

• 18 Maart 2007 - 09:20

Roos:

heey maatje gefeliciteerd! geniet ervan dikke kus

• 22 Maart 2007 - 15:14

Daphne:

haa Marlen&gérard!

echt helemaal te gek die verhalen en foto's van jullie!Geniet er maar lekker van

dikke kus vanuit Holland

Daphne