Bali ,Hein Berbel en verjaardag Marlene - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Raaijmakers - WaarBenJij.nu Bali ,Hein Berbel en verjaardag Marlene - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Bali ,Hein Berbel en verjaardag Marlene

Door: Webmaster

19 April 2007 | Indonesië, Sanur

Lieve allemaal,

Daar zijn we weer we vinden het echt onwijs leuk dat julie ons zo blijven volgen!!!
Ons laatste bericht was vanuit Kuta daar zijn we gaan raften, echt een geweldige ervaring!! De natuur was schitterend midden in de bergen tussen de reistplateau's en het water ongelofelijk wild omdat we hier aan het eind van het regenseizoen zitten. We zaten met 5 personen in een raft wij en een gezellig australies stel en niet geheel overbodig een gids die het wilde water de baas probeerde te zijn met termen als boem boem pedel lay back etc. We zijn van een waterval van wel 5 meter afgegaan dit was echt spannend omdat je je niet kan voorstellen hoe diep die afgrond is en de boot klapt zodra het het water weer raakt bijna achterover!! Daarna lekker een indonesische reisttafel gehad in een klein restaurante midden op een bergtop met een ongeloofelijk mooi panorama uitzicht.
De overige dagen in Kuta hebben we lekker op de scooter het een en ander bekenen! Vanuit Kuta zijn we met de taxi richting Sanur (Hein en Berbel) gegaan ongeveer een uurtje.
Hier hebben we gezellig een aantal keer geborreld en gegeten met Hein en Berbel en gisteren zijn we voor mijn verjaardag naar een heerlijk Italiaans restaurant gegaan en daarna hebben we in een Nederlandscafe tot in de kleine uurtjes geborreld met een beetje live muziek op de achtergrand kortom we leven als god in Bali!!
Morgen vertrekken we weer naar dreamland waar we weer een beetje back to basic gaan.

Tot snel heel veel liefs Gerard en Marlene

• 19 April 2007 - 11:09

OMA LEN:

We worden steeds meer jaoers moet voor jullie dubbel genieten zijn.
    Groetjes en Liefs

• 19 April 2007 - 11:11

Papa Peter:

doe hein en berbel de groeten tot aan de telefoon

• 19 April 2007 - 11:30

Papa Peter:

jully site was reeds meer dan 4000 x bezocht aantal bezoeken zal na de laatste fotos wel dalen schandalig !!!!

• 19 April 2007 - 11:40

Letty:

te gekke foto s
    tot mails, bels etc.

• 19 April 2007 - 11:58

Gerard:

Sorry pap, maar marlene is maar 1 keer jarig.
    Was gewoon heel moe..haha...
    kus Gerard

• 19 April 2007 - 12:20

Geert:

Marlene nog gefeliciteerd!
    ik wist het niet.
    hopelijk een vette dag gehad!!

xxx

• 19 April 2007 - 12:55

Arie & Heiltje:

Marlène, nog gefeliciteerd!!!
    Leuke foto's!!!!

• 19 April 2007 - 14:09

Esther:

toppie weer je verjaardag heeeeel goed gevierd, geniet maar lekker, ondertussen worden we echt jalours hoor, de gr. aan hein en berbel, we komen eraaaaannnn!!!!!
    die fotos zeggen genoeg, veel gr en xxxx
    es.

• 19 April 2007 - 14:15

Ria:

leuk die foto,s leuk voor jullie deze

• 19 April 2007 - 14:17

Yvonne:

Wat een gave site is dit en wat een geweldige foto's!
    Het geeft schitterend weer hoe jullie je daar vermaken.
    Blijf genieten en ben je vooral bewust hoe mooi het leven is, carpe diem, ik blijf jullie volgen.
    Liefs Yvonne

• 19 April 2007 - 14:19

Yvonne:

En Marlene, van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag!

• 19 April 2007 - 14:19

Ria:

leuk deze foto s fyn dat jullie zo genieten ik ben ria de hulp van vroeger volg ook reis geniet maar verder groetes ria

• 19 April 2007 - 15:34

Corry:

Wat een superplaatjes hebben jullie weer geschoten! Ik geniet (op afstand) met volle teugen met jullie mee!Marlene, nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.Fijn dat je die dag zo mooi met vrienden hebt kunnen vieren.Deze dag zal zeker een speciale plek in je hart krijgen.Verder nog heel veel plezier en fijne ontmoetingen toegewenst.

Groetjes van Corry

Ps. Raften is behalve leuk en spannend soms ook wel even heel eng , nietwaar?
    Was de temperatuur van het water erg koud of viel dat mee? Ik heb het ooit in Canada gedaan bij een lucht-temperatuur van 30 graden en toch was elke golf die er over je heen kwam ijzig koud!Bergwater is nu eenmaal ijs en ijs-koud.
    Laat even weten hoe jullie dat ervaren hebben.

• 19 April 2007 - 21:41

Mirella:

Wat een rijs. En dan nog een heerlijke reisttafel gegeten!
    Wil eigenlijk niet in herhaling vallen, MAAR HET ZIJN PRACHTIGE FOTO'S.
    See you, liefs,

• 20 April 2007 - 04:24

Carla:

Het is duidelijk te zien....jullie kunnen er geen genoeg van krijgen! Rosé, Rosé Champagne het lijkt een grote roze wolk. Super foto's, en zo te zien een gezellige verjaardag voor Marlène. Niets mis mee volgens mij. Heel veel plezier nog en tot snel!
    XX Carla

• 20 April 2007 - 06:47

Thomas:

Goed verhaal en prachtige foto's...geniet ervan...en marlene...nog proficiat met je verjaardag...groeten!

• 20 April 2007 - 17:08

Karien:

Lieve Marlene,
    nog van harte gefeliciteerd!
    sorry beetje laat !
    maar te gek gevierd , zie ik wel !
    wederom te gekke fotos ,en jullie
    stralen helemaal , geweldig om te zien.
    blijf genieten , wij genieten van jullie
    leuke berichtjes .
    liefs van ons

• 21 April 2007 - 09:20

Maarten:

Gerard, zie je wel dat je niet kunt drinken!! X

• 21 April 2007 - 11:35

Fons:

Hé ik zie dat Maarten ook weer tot leven is gekomen. Ik hoor steeds dat hij een terug getrokken leven lijdt. Alle gekheid op een stokje ik hoop echt dat jullie weer spoedig naar huis komen. We missen jullie. Ik heb al vele flessen rosé weg moeten gooien deze waren over de datum heen. De boot is klaar en het wordt weer tijd om weer gezamelijk de rosétjes te drinken. Als ik iets moet boeken hoor ik het graag. Liefs Fons

• 21 April 2007 - 12:18

Liesbeth & Helga:

Dag luitjes!
    Wat ontzettend cool allemaal! Jullie genieten echt! Wel spannend hoor, dat raften!! Hebben we vorig jaar ook in chang mai gedaan maar was lang niet zo spannend als jullie avontuur!
    Met onze stage gaat het goed en we doen vaak leuke dingen. Vorige week nog naar Koh Pha Ngan geweest en volgende week nog een paar dagen naar Samui! Heerlijk!
    Hoe lang blijven jullie nog rondreizen?
    Veel plezier nog en drink een (of 10) of ons!

• 21 April 2007 - 16:19

Marjan:

Goh, wat ziet dat er allemaal relaxed uit, zeg! Veel plezier nog verder!
    Je oud-collega-voor-eventjes ;-)

• 22 April 2007 - 19:50

Tineke En Henk:

Iets te laat maar niet minder hartelijk. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Marlène. Leuke vakantie heeft niet meer zoveel met backpacken te maken ????? Maar dit is een ervaring daar kun je jaren mee vooruit. Hele dikke kus voor jullie

• 22 April 2007 - 19:59

Henkentineke:

Marlène iets te laat maar niet minderd gemeend. VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG. Hele leuke vakantie maar heeft backpacken niet ook veel met afzien (?) te maken. Geintje hoor maar geniet ervan. Deze ervaring neem je je hele leven mee. Dikke kus .

• 05 Mei 2007 - 20:19

Ans Broeders:

heel laat maar hoorde net van peter dat jij daar jarig bent geweest marlene Van harte en heel veel genieten samen daar met je broer heeluniek maar oh zo waardevol.rene en ans broeders