Bali, enzo.. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Raaijmakers - WaarBenJij.nu Bali, enzo.. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Bali, enzo..

Door: Webmaster

10 April 2007 | Indonesië, Bali

Hallo iedereen,

Weer een klein berichtje uit Indonesie.Laatste keer vertrokken we naar Yogakarta, dus daar beginnen we dit verhaal.
Yogakarta is een grote stad vergeleken met waar we vandaan kwamen. We hadden een mooi hotel met vriendelijk personeel en een zwembad.We zijn hier in totaal drie nachten gebleven. We hebben hier wederom een scooter gehuurd, omdat dit de makkelijkste en goedkoopste manier is om jezelf te verplaatsen en dus dingen te bezichtigen.
Zijn naar moroboro gegaan dit is een markt met allerlei kraampjes en eettentjes. Heel leuk om een keer gezien te hebben. Ook zijn we een avond op stap geweest in een best gave club ( hugo's cafe). Met live band, mooie entourage. Gewoon echt een hele gave club. Op gegeven moment wilden wij naar huis ,maar onze Fransen vrienden niet. Dus zijn we met alleen een straatnaam terug proberen te rijden. G'erard wist ongeveer de weg, maar toch niet helemaal. Dit was geen succes. Heen 30 minuten op scooter, terug ongeveer 3,5 uur.Erg spannend dus.In een stad waar je de weg niet kent.
Verder in Yoga aan het zwembad gelegen en wachten op vlucht naar bali.
Zondag vlogen we naar Bali, dat is ongeveer een uurtje vliegen. Hier slapen we in een hotel van een bekende die we in Panadaran hadden ontmoet,mooi hotel twee zwembaden en 300 meter lopen van het strand.Op strand zijn heel veel van die vrouwen die je iets willen verkopen of je willen masseren voor geld. Dat hebben we vandaag gemerkt. We hebben allebei een massage gehad en we zijn nu 30 armbandjes rijker. Morgen gaan we opzoek naar een goedkopere verblijfplaats en overmorgen gaan we raften. En hein en berbel natuurlijk even opzoeken!!

Tot snel weer heel veel liefs,

Marlene en gerard

• 10 April 2007 - 11:05

Thomas:

Heey,

Mooie verhalen en prachtige foto's!! Wat gaaf! Maak er nog een mooie tijd van en ik hou jullie in de gaten...gr!

• 10 April 2007 - 11:12

Dré..:

Weer een lekker verhaal..
    X

• 10 April 2007 - 11:13

OMA LEN:

Nog geen heimwee naar ons?
    Tot aan de telf.
    LIEFS

• 10 April 2007 - 12:09

Wij :

Heimwee kunnen we het niet noemen, maar missen jullie natuurlijk wel!!
    kus kus, zitten bijna op de helft!!

• 10 April 2007 - 12:36

Crista:

Prachtige foto's. Geniet van de masage met tijgerbalsum en dan lekker afspoelen in de hoge golven. Liefs O. Christa

• 10 April 2007 - 12:44

OMAl LEN:

Waar blijven de fotos OPPP de

SURFPLANK?????
    LIEFS

• 10 April 2007 - 16:21

Mirella:

Halloa, Gerard je kan wel naast de surfplank staan in het zand, nu een foto van erop èn in het water! Leuk, die apenfoto's. Verder heb ik niet zoveel spannends te vertellen. Geen massage gehad, geen mooie armbandjes, geen lekker eten, geen bikini-weer, geen bruin kleurtje, andere natuur, geen slangen en andere apen. Lees jullie verhalen wel, liefs,

• 10 April 2007 - 18:40

Robbert:

haa neef nicht heele leuke foto's ik hoop alles leuk veel groeten uit holland..................robbert

• 10 April 2007 - 19:33

Ad En Sarina:

We zijn al regelmatige bezoekers van de site geworden, je wordt er nieuwschierig van,hier komen we niet veel verder dan de korte putstraat of zo. Ze missen jullie daar trouwens wel, en je moet maar zo denken: zolang ze over me lullen,vergeten ze me niet, dus blijf berichten en foto's sturen, wel zo leuk voor de thuisblijvers. Heel veel plezier nog, ook met Berbel en Hein!

• 10 April 2007 - 22:01

Letty:

begin jaloers te worden.
    jullie zijn zo bruin, en al dat lekkere eten ( goed voor de lijn ??? )
    sport maar goed, is surfen daar goed voor ???

• 11 April 2007 - 09:58

Weer helemaal te gek!! IK ben jaloers.... X

• 11 April 2007 - 11:37

Pieter:

Same here!

• 11 April 2007 - 14:05

Anne:

Hi Gerard & Marlene,
    wooww.. echt super die fotos!! Ik wordt er helemaal blij van! Wat heerlijk al die avonturen.. Enjoy to the max!
    dikke x
    groetjes uit Utrecht (vandaag wel 17graden jaja)

• 11 April 2007 - 17:09

Chris:

Wij houden juliie wel in de gaten,
    kijk regelmatig naar jullie site,
    begin onderhand ook jaloers te worden.
    Wat jullie mee maken hadden wij op jullie leeftijd niet.
    Echt super die foto's geniet er maar van.
    Het word hier dit weekend ook 25 graden
    dus die zon hebben wij hier ook, de rest
    zal ik er maar bij denken.
    Heel veel liefs
    Groeten chris en trees kids

• 11 April 2007 - 17:15

Allicia:

hoi marlene en geraar
    geraar ik dacht altijd al dat jij een aap was zit in de famailie!!(ome peter)enz.liefs je nichtje allicia
    p.s is het daar heel heet!?!

• 12 April 2007 - 05:06

Cinzia:

Adoe!!
    Ik ben jaloers!!!
    Zo te lezen gaat alles goed met jullie!!
    Hey Marlène.. Ik heb een baan!!
    Ik werk nu bij Unit 4 Agresso Als tel/recep. (secretariaat)
    Erg leuk!! Deze week ben ik begonnen!!
    Liefs Cinzia

• 12 April 2007 - 06:08

Mirjam:

Hallo Daar!

Volgens mij wordt het 1 grote feestvakantie! Natuur en cultuur zien?? die staan ook in de boekjes thuis! ;-)
    Hou je alles nog bij in je reisboekje??? haha
    Sandy uit Oss werkt nu in DB, voor vast. Gaat financials doen. Ben er erg blij mee!
    Geniet daar lekker en we spreken elkaar snel weer

Grt Mirjam
    PS: ook de groeten aan je broer. Jammer dat ze alle acteurs voor de musical Tarzan al hebben!

• 13 April 2007 - 06:40

Esther:

selamat pagi, voor jullie selamat siang,
    ontzettende goede fotos alleen die slangenmaaltijd, jullie maken t wel mee,
    fijn gerard dat jij ingebouwde tomtom hebt, marlene was de massage super?? genieten,en nog eens genieten, helemaal goed voor jullie, blijf samen bewust van deze ongelooflijke reis, heel veelxxxx es.

• 13 April 2007 - 07:28

Oma Christa :

Als ik die king cobra zie kryg ik honger ik geniet van de mooie fotos .maar vooral .van jully avontuur.het is een voorrecht zulke klein kinderen tte hebben. veel liefs O.christa.

• 13 April 2007 - 09:21

Karien:

he tweetal ,
    internet lag er even uit ,
    maar kan nu weer alles volgen !
    Te gekke fotos , en ons lekker
    spiegelen met die heerlijke satehs !
    Geniet fijn verder , doe niks wat ik ook niet zou doen, verder wensen wij jullie hele fijne weken.

• 13 April 2007 - 18:38

Manon:

Ha schatten,
    Super!!!!! echt gaaf!!!!
    Heb weer gemaild.... veel plezier kus kus

• 14 April 2007 - 10:22

Danny:

he monkeyboy en girl ziet er weer goed uit! geniet er nog ff van!

grt danny

• 14 April 2007 - 15:27

Yvonne:

Goh, een geweldig reisverslag!
    Ik, Yvonne en mijn broer Theo zijn gisteren thuisgekomen van een geweldige vakantie van 25 dagen Costa Rica, veel gezien, veel avontuur en weer een geweldige dosis levenservaring opgedaan!
    Geniet van jullie avonturen en ik blijf jullie volgen!
    Liefs Yvonne

• 15 April 2007 - 06:45

Wij Marlene En Gerar:

Lieve allemaal,

we zitten er een beetje doorheen die palmbomen witte stranden blauwe zee en de heledag die stralende zon is om gek van te worden het begint behoorlijk te irriteren ;)
    we zullen snel een nieuw bericht plaatsen groetjes aan iedereen veel liefs Gerard en Marlene

• 15 April 2007 - 17:21

Carla:

Hallo Marlène & Gérard,
    Het is hier niet anders op dit moment, veel zon 28 graden erg warm....maar dinsdag wordt het al weer minder en gaan we in één keer naar 16 graden? Geniet maar van het niet werken en lekker doen waar je zin in hebt, als je eenmaal thuis bent is het zo weer anders! Heel véél plezier nog daar!
    XX Carla
    PS: Wanneer komen er nieuwe foto's?

• 16 April 2007 - 08:40

Corry:

LIEVE LUITJES,

Zie het als een hele goeie ervaring om er even doorheen te zitten! Zon, zee blauwe luchten geven zeker wel een tintelend gevoel, maar toch is er meer nodig om gelukkig te zijn.Geluk bestaat niet alleen uit geld en je alles kunnen veroorloven. Innerlijke blijdschap en tevredenheid komen voort uit het geven van jezelf aan de ander,m.a.w.probeer iets te betekenen voor het welzijn van de mensen die je ontmoet.Ik garandeer je dat daar weer positieve energie uit voortkomt.Bedenk maar dat ieder mens zijn eigen levens-verhaal heeft en dat graag met een ander wil delen.Durf ook schoon schip te maken met je-zelf.
    Blijf wakker en kom snel weer op verhaal!

Als je me teveel bemoeial vind dan vertel het me maar.

Groetjes van Corry

• 16 April 2007 - 10:30

Rita:

Mijn god ik zou zooooo willen ruilen , wat ziet het er allemaal enorm geweldig uit !!!! Hoelang mogen jullie nog genieten ?????? Jullie zien er in iedergeval geweldig goed uit .
    Geniet ervan,

• 16 April 2007 - 20:50

Hanny Habraken:

sorry had wat tegenslag jullie dagboek te vinden , maar ben nu helemaal bij.
    Wat kan ik zeggen?ik denk aan je,leuk om jullie verhalen te lezen en geniet een beetje met jullie mee.
    heel veel liefs en alle goeds
    hanny

• 17 April 2007 - 16:15

Esther:

hai marlene en gerard,
    marlene van harte proficiat we zullen er hier een roseeeeetje op drinken, maak er wat van, fijne verjaardag proost,
    groetjes esther xxxx

• 17 April 2007 - 16:30

Oma Christa.:

Lieve Marlenn een heel fyne verjaardag in gedachte by jully Proost. dikke kus Oma Christa.

• 17 April 2007 - 18:34

Mirella:

Marlène, van harte meid. Wens je een speciale, gezellige dag toe, maar hoe moet dat tussen al die geweldige dagen die jullie daar meemaken? We proosten op je morgen!
    Liefs, Rob en Mirella

• 17 April 2007 - 19:54

Madelon:

Goedemorgen Marlene,
    Van harte gefeliciteerd met jou verjaardag. This will be a day to remember!!! Jarig op Bali!! We wensen jou samen met Gerard een onvergetelijke dag toe! Deze reis is van jullie samen en die pakt niemand van jullie af. De volgende stap lijkt mij een schop voor open doel ( Rolin verblijft vanaf nu nog een week in Sydney). Maar met jullie weten we het maar nooit. God weet wat jullie nu weer gaan verzinnen.
    Maar hoe dan ook blijf genieten en beleven, wij zullen jullie uiteraard volgen op de site.
    Heel veel liefs van Ruud en Madelon.

• 18 April 2007 - 06:14

Oud-collega's Vedior:

Ha marlène! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Maak er een mooie dag van! Aan het weer en de sfeer zal het vast en zeker niet liggen! Wij zullen hier bij de koffie Bossche Bollen halen en de rekening voor je bewaren!

Groetjes van je oud-collega's!

• 18 April 2007 - 06:26

Maarten:

Van harte gefelciteerd! Ben je al goed verwend door een Balinees? In ieder geval een hele fijne dag, jullie kennende zal dat wel lukken. Ik zit al weer op mn werk, heerlijk gewoon (uhm). Veel plezier en dikke kus

• 18 April 2007 - 06:49

Kat:

haa marlen gefeliciteerd! je zal nu wel lekker brak zijn na vannacht! kusjes en tot snel

• 18 April 2007 - 07:09

Marloes:

Hey Meis,

Gefeliciteerd met je verjaardag. Als je terug bent dan gaan we iets gezelligs doen.
    Liefs mij

• 18 April 2007 - 07:51

Nadine:

Hi Guys!!

Dat ziet er echt fantastisch uit op de foto's!! Ik wil ook.....
    Veel plezier nog en maak er een dolle boel van! (Hoef ik tegen jullie eigenlijk niet te zeggen he;-))

Liefs & xxx Nadine

• 18 April 2007 - 07:52

Nadine:

Enne.. gefeliciteerd Marlene:D:D!!
    Zal wel weer wat monkeyjuice worden he!

• 18 April 2007 - 08:38

Letty:

gefeliciteerd,
    hele dikke kussen en veel plezier vanavond.

• 18 April 2007 - 09:44

Herm:

Lieve marlene , hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag , drink er maar een lekkere borrel op met je broer , het bonnetje goed bewaren , bij thuiskomst bij mij verzilveren . nogmaals een dikke kus van de fam Wierda plus mees.

• 18 April 2007 - 10:29

Voor De Jarige:

Lang zal ze leven
    Lang zal ze leven
    Lang zal ze leven in de gloria.
    In de gloria
    In de gloria

• 18 April 2007 - 10:46

Danny:

eey marlene,
    van harte gefeliciteerd! het is wel supervet om je verjaardag eens zo te vieren! zal wel goedkomen allemaal :D

fijne dag,

grt danny

• 18 April 2007 - 13:39

Loes Artz:

Hoi Marlène,

Ik hoorde net van Toine dat je vandaag (18 april) jarig bent. Van harte proficiat, ook namens Rolf.
    Ik heb alle foto's en berichten gelezen. Leuk om alles te lezen en wat een prachtige foto's. Daar zal Toine binnenkort ook wel van genieten.

Veel liefs en groetjes, ook aan Gerard

• 18 April 2007 - 14:07

Maartje:

Hoi, hoi,
    Marlene gefeliciteerd met je verjaardag, geniet ervan, maar volgens mij doen jullie dat iedere dag. Ik volg nog steeds de verhalen en ze zijn kei leuk om te lezen. Veel plezier nog.
    x Maartje

• 18 April 2007 - 16:48

Ilse, Cynth En Nan:

Hey birthdaygirl,

HAPPY BIRTHDAY!! We zitten hier weer tijdens ons wekelijkse uitje lekker aan de wijn.....maar deze keer drinken we op jou!! Heel veel plezier nog daar aan de andere kant van de wereld en kom maar snel weer terug zodat we de wijn samen kunnnen opdrinken!

XXX

• 18 April 2007 - 18:47

Carla:

Sorry Marlène,
    Een beetje laat maar toch,
    PROFICIAT!!!!!!! met je verjaardag.
    Geniet er maar van want het zal lang duren voordat je weer een verjaardag op Bali viert.
    XX Carla

• 18 April 2007 - 19:58

Manon:

Ha schatje, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad maar dat zal wel lukken.... had je vandaag ook nog proberen te bellen, en gesms't hoop dat die wel is aangekomen.... bel je snel.../ mailen... dikke kus manon

• 19 April 2007 - 06:08

Maarten:

Goedemorgen, leuk jullie gisteren gesproken te hebben! Chantalleke was niet echt blij maar ja..... Kus

• 19 April 2007 - 09:13

Daphne:

Hallo daar!

weer erg leuke foto's en een mooi verhaal!echt héél gaaf!
    Hier in Nederland weinig te beleven.
    dus hou ik jullie goed in de gaten!

Kus & LIefs,

Daphne