Ko pha-ngan - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Raaijmakers - WaarBenJij.nu Ko pha-ngan - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Ko pha-ngan

Door: Webmaster

13 Mei 2007 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Lieve allemaal,

Ja hier zijn we dan weer dit keer zonder de Toon (jan de toerist), de reis komt echt aan het einde maar we genieten nog volop en vinden het super dat jullie ons zo blijven volgen!!
We zijn inmiddels alweer ruim een week op ko-pha-ngan het eiland van de beruchte moon party's, iedere week verzinnen ze wel een reden voor een beach feestje (half moon, dark moon, full moon etc..). Heel vervelend ;)! We hebben hier ontzettend veel leuke mensen leren kennen, een Zweeds setje en twee te gekke gasten uit Engeland waar we ons goed mee vermaken.
We zitten hier super, aan het strand, heerlijk zwembad en een mooie kamer dus we zijn van plan om hier een tijdje te blijven en dan vanuit hier naar Bangkok te vliegen waar we nog een paar dagen shoppen om vervolgens jullie allemaal weer te zien en te spreken in ons mooie Nederland!!
Deze week staat er nog een boottrip en een kook cursus op het programma, minder spannend dan de haaien en cliff jumping maar wie weet kunnen we een heerlijke Thaise maaltijd op tafel zetten als we terug komen. Gerard heeft een gitaar gekocht jammer alleen dat hij niet kan spelen maar hij kijkt en praat er veel mee, ook leuk....

De foto's volgen snel, tot over twee weken, we zullen mooi weer meebrengen.

Heel veel liefs Marlene en Gerard

• 13 Mei 2007 - 13:29

----------:

kusjes
    hvj ullie

• 13 Mei 2007 - 15:33

Mirella:

Halloa, wat een party's. Wij vieren half regen party, donker weer party en weg is de zon party! Binnenkort hopelijk eindexamen party van onze Tom, rijbewijs gehaald party en overgang party van onze Romi. Ons zwembad ligt er super bij en ook wij zijn van plan een poosje hier te blijven! Ik zie uit naar jullie verhalen over de cultuur, over de opkomende islam in die gebieden, het onderwijs, sociale stelsels en de medische zorg. Ik kom graag op de heerlijk Thaise maaltijd die jullie op tafel zetten als jullie terug zijn! Tot gauw, ik tel af. Liefs, Mirella en familie.

• 13 Mei 2007 - 17:29

Arie & Heiltje:

Geniet nog maar zo lang het kan! en mooi weer meebrengen... graag! Hier is het knudde!
    Groetjes Arie & Heiltje

• 13 Mei 2007 - 20:54

Natalie:

Hoi hoi,

Echt prachtige foto's! Nog gefeliciteerd Marlène!

Genier er nog van samen en kom uitgerust weer terug.

Groetjes Natalie

• 13 Mei 2007 - 21:30

Yvonne:

Hallo avonturiers,
    Leuk om weer wat van jullie te horen en fijn dat jullie je zo goed vermaken.
    De foto's spreken boekdelen!
    Ik wens jullie nog heel veel plezier met de boottocht en natuurlijk ook met de kooklessen.
    En dat mooie weer meebrengen, lijkt me een superidee.

Liefs Yvonne

• 14 Mei 2007 - 06:17

Thomas:

Leuk weer iets van jullie gehoord te hebben en hoo snel de foto's te kunnen zien!

• 14 Mei 2007 - 10:04

Oma Len:

DVD gezien van Toine wat een lef Marlène Gerard iets minder.KIJK UIT naar die Thaise maaltijd 'begeleidt'door Gérard op gitaar dus allebei goed oefenen??????
    Veel Liefs.

• 14 Mei 2007 - 10:41

Esther:

fijn jongens dat t super gaat, zijn ook benieuwd naar video van toon en fotos op jullie site.moonse nog maar lekker even en volgende week in t teken van shoppen ook leuk in bangkok, we zien jullie snel
    veel liefsxxxx es en de rest

• 14 Mei 2007 - 12:07

Toon:

Prop die foto's er eens op!!!!!!!!!!!!

• 14 Mei 2007 - 12:08

Toon:

Fuck it nog een Bucket!

• 14 Mei 2007 - 13:23

Corry:

Beste Luitjes,

Geniet nog maar lekker van het strandleven.Wat gaat de tijd dan snel he als je zoveel plezier hebt. Ik ben vorige week naar Frankrijk geweest en wel in de "Var-streek", boven st-Maxime.
    Een prachtig wandelgebied op de groene heuvels.Altijd super om even weer helemaal op te laden.

Tot gauw ziens maar weer en nog heel veel plezier samen.

groetjes van Corry

• 15 Mei 2007 - 10:35

Wij:

Beste Corry,
    Hoop dat je een lekker weekje hebt gehad in Frankrijk!! Leuk dat je ons zo blijft volgen
    veel liefs Marlene en Gerard

• 15 Mei 2007 - 12:51

Papa Peter:

hallo schatjes van mij, ik ben nu echt aan t aftellen nog 9 nachtjes slapen voor deze oude brombeer. maarten fons geertje peter michael komen jullie ophalen ongev. 19.00 uur in dusseldorf, gerard zijn bankpas is ingeslikt, oorzaak drank????
    heb jullie dvd gezien super!!vanavond kijken we nog een keer met maarten en toine. 15 meter was echt te hoog voor mijn gerardje voor marlenuku was the sky the limit.toch verstandig jongen als je terug bent gaat papa nog wel met je een keertje oefenen.tot horens. xxxx papa.

• 16 Mei 2007 - 04:25

Carla:

Hè hallo daar,

De maanden zijn inderdaad omgevlogen. Nog ruim 1 week en jullie zijn alweer terug! Geniet van deze laatste dagen vakantie, lekker slapen op de terugreis en als jullie dan weer thuis zijn kunnen jullie gewoon door "moonen" met een stad vol Jazz.Have fun en tot volgende week! XX Carla

• 16 Mei 2007 - 08:50

Mirjam:

ha, geniet van je laatste week daar in Thailand! Lekker shoppen in bangkok. Als je terug bent, dan bel me maar een keer, want ik heb je een hoop te vertellen. Maar waarschijnlijk krijg je het hele verhaal wel te horen op de bruiloft van Cynthia via Nanda of Cynthia.

Geniet er van! en tot horens

Mirjam

• 17 Mei 2007 - 06:12

Marlene:

Ha Mirjam,

Leuk dat je ons nog zo volgt!! bel je zodra ik weer in het land ben had je ook gemaild maar kreeg een afwezigheidsmelding dus weet niet of je die hebt ontvangen.
    Heel veel groetjes

• 17 Mei 2007 - 08:14

Herm:

Lieve luitjes,hier nog even een mailtje van mij, het aftellen is nu echt begonnen voor jullie.
    Voor het thuisfront is het om gevlogen ondanks bijna 3 maanden zonder jullie aanwezigheid.
    Het is nu donderdag hemelvaartsdag buiten is het druilig weer , olivia heeft een hocky tournoi in breda, Esther en ik zijn van plan te gaan kijken ,maar voorlopig ligt ze nog op een oor boven te ronken.
    nog even een voetbal uitslag UEFA finale Servilla-Espanyol 2-2 maar na strafschoppen heeft Servilla uiteindelijk de finale gewonnen.
    Nu ik ga maar eens een kop kofie zetten voor mij zelf, nogmaals geniet van de laatste week en veel liefs van de fam wierda en mees. doei doei

• 17 Mei 2007 - 10:37

Manon:

ha zat lappen,
    jullie genieten nog volop hoor ik wel je hebt van de week weer een leuke voicemail ingesproken hhahaha.... jammer dat ik m niet kan bewaren anders had je volgende week kunnen lachen....geniet lekker van jullie laatste weekje en zeker tot snel.... heel veel liefs en een dikke kus manon

• 17 Mei 2007 - 11:43

Rutger:

He levensgenieters!

Ik heb al even niet meer op de site gekeken en er zijn alweer een hoop nieuwe avonturen bij echt mooi! Maak er nog maar even een mooie tijd van en ik zie jullie snel weer!
    Kus Poen xxx

• 18 Mei 2007 - 08:51

Noortje:

HI Marlene,Gerard,

altijd goed voor de sociale contacten, een broer in Thailand.. heb jullie pa diverse malen gesproken, gezellig. Ik hoor het Toine nog zeggen in de auto tegen Peter: ze zijn toch wel weer blij dat ze naar huis komen nu.. O zei Peter, willen ze eerder komen? dan boek ik het ticket toch om, is zo geregeld.. Nee Peter, zei Toine, ze komen over twee weken graag naar huis, niet nu.
    de DVD was echt lachen, heel leuk om wat met jullie mee te kunnen beleven.. Krijg de rest van de foto's van Toine maar niet te zien hi hij.. Hij heeft toch niet iets te verbergen? hij vond het super.
    Geniet ervan, veel plezier in Bangkok met shoppen en goede reis terug! ik zie jullie vast snel weer..
    liefs Noortje

• 20 Mei 2007 - 10:42

Hein En Berbel:

He schatjes, we zullen blij zijn als jullie er weer zijn,geweldige fotos,we kunnen niet wachten om alle verhalen te horen.tot heel gauw,x