Dreamland beach, Bye Bye Indonesie! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Raaijmakers - WaarBenJij.nu Dreamland beach, Bye Bye Indonesie! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Dreamland beach, Bye Bye Indonesie!

Door: Webmaster

23 April 2007 | Indonesië, Kuta

Hallo allemaal,

We zijn weer terug in Kuta van dreamland beach! Het was daar echt super mooi, een beetje vergelijkbaar met Malasie qua strand en back 2 basic!
We hebben hier weer in een heerlijk hutje op het strand gezeten echt 10 meter van de zee.Hadden alleen geen ventilator op de kamer, dus was wel erg warm snachts! Verder super om daar te zitten,echt hele grote golven(tussen 2 en 4 meter hoog). Gerard heeft een poging gewaagd om te gaan surfen, maar na een half uurtje heeft ie het toch maar aan de proffesionals overgelaten( veel reef op de bodem dus erg gevaarlijk als je valt). Verder mooi strand en s avonds lekker rustig.Dus lekker boekje lezen in de hangmat!
Nu weer terug in de bewoonde wereld waar we nu genieten van de laatste dagen Indonesie en de luxe van het hotel!Moeten ivm visum vertrekken uit Indonesie, want je krijgt hier maar een visum voor 30 dagen!
Wij vliegen de 25 ste van Bali naar Kuala Lumpur(Malasie) waar we 1 dag moeten overnachten en dan de volgende dag vliegen we in de middag op Phuket (Thailand).
De plannen in Thailand zijn nog niet helemaal bekend, wel bekend is dat we hier onze vriend Toine zullen ontmoeten!

Tot snel heel veel liefs,

Marlene en Gerard

• 23 April 2007 - 08:13

Letty:

goedemiddag

alles gaat daar wel goed met jullie. ik wsit niet dat je een prof. fotograaf was.

geniet er maar lekker van.
    ps nog 2 nachten en dan zijn wij ook weg.

• 23 April 2007 - 08:20

Roos:

heeey! alles goed? het ziet er weer allemaal goed uit! maar goed dat je niet bent gaan surfen op Dreamland Gérard want dat is indd echt gevaarlijk! hoop dat jullie nog lekker genieten de laatste dagen op Bali!
    tot over een maandje!!
    dikke kus

• 23 April 2007 - 14:02

Kat:

Ha mafkezen, ziet er allemaal goed bruin uit daar. ik me echt te wit, en al helemaal nu de rest bij ons thuis naar egypte gaat..

zullen we een zonverbodje instellen?!

• 23 April 2007 - 15:27

Geert:

ouwe pik!
    ziet er vet uit!!

en ik hoor wel activiteiten van jou, maar marlene ligt dus de hele dag te slapen/lezen???

ook chill!

xx

• 23 April 2007 - 17:09

Mirella:

Halloa, hebben jullie al gehoord dat het hier ook HEERLIJK WEER wordt? 28 Graden eind van de week. Dus, wellicht kunnen we binnenkort bruine apen foto's in een hangmatje naar jullie sturen!
    Ziet er weer heerlijk uit daar. En dat LIEF SAMEN, wordt dat dadelijk voortgezet thuis? Tot zover breaky breaky Rosmalen.

• 23 April 2007 - 17:29

Lize:

super super relaxed ziet het er allemaal uit! mis jullie! dikke kussen en veel liefs

• 24 April 2007 - 09:58

Oma Christa:

Super. Super. lieve groet O.christa.

• 24 April 2007 - 10:45

OMa Len:

Heerlijke fotos Toine kijkt vast uit naar al dat moois het bedje neemt hij wel opde koop toe.Fijne tijd en tot aan de telefoon
    Liefs.

• 24 April 2007 - 22:12

Manon:

ha luitjes,
    lang geleden het ziet er weer super uit.... ik heb weer even gemaild om je op de hoogte te houden hahhah...
    een dikke kus voor jullie....

• 26 April 2007 - 18:44

Papa Peter :

jully zijn net geland en je klaagde over wienig reacties op jully site kom maar vlug naar huis want misschien is het wel uit het oog uit het hart ??? grapje !!!!

• 27 April 2007 - 05:34

Carla:

Hè hallo,
    Ik hoorde dat jullie een geweldige vlucht hebben gehad! Weinig reacties op de site, ja logisch iedereen is buiten van het mooie weer aan het genieten. Maar goed, wederom mooie foto's.Ik zie dat Gérard weer hersteld is van het zware DJ werk. Veel plezier weer terug in Thailand en ben benieuw of jullie in Thailand ook van die mooie plaatjes kunnen schieten? XX Carla

• 27 April 2007 - 06:31

Maarten:

Ja ja daar is ie weer, worden jullie niet al gek van al mijn berichtjes?!? Hier eigenlijk weinig gebeurd, lekker lang weekend bijna dus kan niet beter. Veel plezier op het eiland en spreek jullie weer snel. X

• 27 April 2007 - 08:32

Esther:

hai zo te zien is t voor jullie een paradijsje op aarde, zonindezeezienzakken,mooie fotos,hier nu ook super weertje, blijf ervan genieten en geen paniek hoor we haken niet af met jullie te volgen, heel veel xxxx es.

• 27 April 2007 - 12:46

Pietje:

Hey Luitjes, gaat allemaal wel lekker relaxed daar volgens mij.... Maar pas op, het is binnenkort met de rust gedaan als onzen Toon op visite komt. Hij is hier al niet meer te houden en kan niet wachten! Foto's worden steeds beter.... Heel veel liefs Pieter

• 27 April 2007 - 14:12

Toine:

Hey leentje en Gerard. Morgen vertrek ik dus maak die fles bacardi maar vast open. Ik zie jullie zondag in Phuket.

Groetje Toon.

• 29 April 2007 - 11:02

Lara:

Lieve neef en nicht

Wat een mooie foto s hebben jullie :d
    Ik zou ook wel mee op reis willen he...
    Wij hebben hier mooi weer en liggen aan het zwembad met Oma Christa
    Wij wensen jullie heel veel plezier..
    En ik lees graag jullie berichtjes :p

Dikke Kus van Je Belgische Nichtjee.. Lara & Laurence

• 30 April 2007 - 05:39

Pleunie En Jeen:

HOI! Wij zijn inmiddels aangkomen in Pangandaran (?), het weer is (nog) niet vergelijkbaar met dreamland hier. shit. toch maar aan de olie straks? Veel plezier nog!

• 30 April 2007 - 09:20

Hein En Berbel:

Hai Jack en Sara,
    We zijn helaas weer thuis, straks ook weer gezellig werken. Het goede leven is dan echt voorbij! Wij vonden het super gezellig! Jullie veel plezier nog in Thailand en we drinken snel een Jack D. als jullie weer terug zijn ?!
    Groetjes en een dikke x De Balinezen

• 30 April 2007 - 16:30

Noortje Alias Jezus:

HI!

mijn broer zaterdag gedropt op Dusseldorf airport. Heel leuk om jullie verhalen zo te lezen! 3 jaar geleden zijn we op Bali geweest, 2 jaar terug op de Perhentian Islands en KL in Maleisie. echt super herkenbaar al jullie verhalen!! Geweldig dat jullie zijn gaan raften, hebben we nog spijt van dat we dat niet gedaan hebben. We hebben daar wel veel gedoken, is helemaal top. begrijp dat Toine ook goed is aangekomen zondag/maandag. ben erg benieuwd naar alle foto's van die eilanden die jullie gaan bezoeken. Gerard, jezus man, wat ben jij veranderd, van klein lief mannetje naar grote knappe hunk! kon je het toch niet laten om even te tennissen? Marlene, volgens mij vervelen jullie je echt kapot daar..! snap niet dat jullie blijven hoor.
    ik kijk nu al uit naar de verhalen met mijn broer erbij! heel veel plezier daar met zn 3tjes, keep on enjoying life over there!
    en Twannie, geniet van je vakanties daar met je vrienden! zal wel een onvergetelijke trip worden.

lieve groetjes, Noor.
    ps toine, zo'n local armbandje is altijd leuk voor jezus..
    x