Aankomst Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Raaijmakers - WaarBenJij.nu Aankomst Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Aankomst Bangkok

Door: Webmaster

13 Maart 2007 | Thailand, Bangkok

Lieve allemaal,

Geert en Maarten hebben ons veilig op het vliegveld te Dusseldorf gedropt nogmaals bedankt daarvoor.
Wij zijn dus veilig aangekomen,vlucht is super gegaan, we hadden samen 4 stoelen tot onze beschikking.
Eerste nacht in Bangkok zit erop. Taxi vanuit vliegveld genomen, daarna lekker aan het zwembad gelegen(geslapen).
Mooi hotel verder (leon bedankt voor de tip). Gerard moest aan 1 ding denken en zelfs dat was teveel. Ben mijn Toilet tas vergeten. (deo, tandenborstel, medicijnen,batterijen fototoestel vandaar nog even geen foto's).
We gaan dadelijk met de toektoek door bangkok toeren. Even langs toeristeninfo voor het boeken van een nachttrein richting Chang Mai!
Bedankt voor al jullie leuke reacties.
Huub het pokergeld is goed besteed ook een bedankje voor jou!!

Tot snel( foto's volgen)
Kus Gerard en Marlene

• 13 Maart 2007 - 08:01

Papa Peter :

koop maar snel een camera en een telefoonkaart dan kan ik jully bellen verder alles goed hier let op elkaar

• 13 Maart 2007 - 08:38

Thomas:

Gerard en Marlene, Maak er een mooie tijd van daar. Ik zal jullie volgen via deze site!!

Groeten!!

• 13 Maart 2007 - 14:11

Karien:

lief tweetal tjonge jonge camera pleite laat het voor de rest van de vac. hier maar bij!!liegs van ons drietjes

• 13 Maart 2007 - 14:12

Robbert :

ha die gerard en marlene hoe is het met jullie ik hoop goed maar ja de groeten van jullie neefje Robbert.

• 13 Maart 2007 - 15:34

Kat:

ouwe gekken! gaat dus al weer lekker, ze zeggen wel eens: een goed begin is het halve werk...

kus kat

• 13 Maart 2007 - 16:29

Roos:

heeey het gaat dus wel lekker met jullie? goed begin indd haha.. liggen jullie lekker lui op t strand? veel plezier en genieten!! dikke kus Roos

• 13 Maart 2007 - 16:40

Fons:

Hallo Gerard en Marlene wie is nu zijn toilet tas kwijt?? Kunnen we hem niet nasturen?? Laat weten waar na toe. Wat zou Kat nu bedoelen met goed begin is het halve werk.?? Grapje. Veel plezier als ik van hier iets moet regelen laat het maar weten. Zijn de mensen aardig daar?? Leuke mannen en vrouwen?? Lekker eten?? Succes Fons

• 13 Maart 2007 - 16:41

OMA LEN:

Goed uitgerust nu begint het echte werk Liefs

• 13 Maart 2007 - 17:16

Arie En Heiltje:

Wij hebben jullie website doorgekegen van Letty. Ook wij volgens met plezier jullie trip! Veel plezierige en veilige kilometers toegewenst!
    Groetjes Arie en Heiltje Lalleman

• 13 Maart 2007 - 18:13

Carla:

Hè hallo, toilettas vergeten, nou ja..als dat het enige is? Have fun en heel veel suc6 met alles!
    XX

• 13 Maart 2007 - 20:30

Carla:

XX

• 14 Maart 2007 - 07:21

Mirjam:

ik riep hier op de vestiging al weer, typisch Marlène die haar toilettas is vergeten, maar Nanda gaf aan dat het de tas van Gerard is.:-) Maak er iets moois van! En blijf vooral genieten daar!

• 16 Maart 2007 - 07:03

Maarten:

Hey vakantiegangers, alles goed daaro? Jongens geniet ervan en waar blijven die foto's nou!?! X

• 18 April 2007 - 10:28

Voor De Jarige:

Lang zal ze leven
    Lang zal ze leven
    Lang zal ze leven in de gloria.
    In de gloria
    In de gloria