Phuket, Ko phi phi en aankomst TOON - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Raaijmakers - WaarBenJij.nu Phuket, Ko phi phi en aankomst TOON - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Raaijmakers - WaarBenJij.nu

Phuket, Ko phi phi en aankomst TOON

Door: Webmaster

01 Mei 2007 | Thailand, Bangkok

Lieve allemaal,

Hier zijn we weer, na een spannnede reis vuinuit Bali.
We zijn 26/04/2007 vanaf Bali naar kl gevlogen en hebben daar overnacht de volgende dag zijn we naar Phuket gevlogen beetje vreemd we zaten ongeveer 20 minuten in het vliegtuig en toen kwam er een mededeling van de piloot dat we weer terug moesten keren richting KL verder geen uitleg dus iedereen was redelijk in paniek. Gelukkig veilig aan de grond mochten we het vliegtuig niet uit, er moest alleen even getankt worden en toen konden we weer veilig richting Phuket. Ja dat kan hier allemaal gewoon vergeten te tanken!! In Pukhet zijn we een dag of drie gebleven heel erg toeristisch daar maar wel heel gezellig winkelen. We hebben vanuit Phuket een boot gepakt naar Ko Phi Phi echt een prachtig eiland alleen heeft Gerard de eerste dagen alleen maar op de wc doorgebracht omdat hij iets verkeerds had gegeten maar gelukkig was hij weer beter toen onze vriend Toine was aangespoeld op Ko Phi Phi.
Toine is gisteren na een hele lange reis eindelijk op de bestemming aangekomen maar zoals we toine kennen was hij meteen in voor avontuur dus we hebben het eiland verkend en hebben lekker aan het strand en het zwembad gelegen en in de avond natuurlijk een borreltje gedronken in een boom hut!!We hebben deze week nog wat extreme dingen op de planning staan maar dat vertellen we de volgende keer, we gaan iig met haaien zwemmen beetje chillen met de haaien. We laten snel weer iets horen heel veel liefs!!
Gerard Marlene en natuurlijk onze TOON

• 01 Mei 2007 - 08:56

Noortje:

Laten we één ding afspreken he twannie, jij gaat echt niet eerder haaien zien dan ons kerel! wij reizen in oktober helemaal naar de Malediven om haaien, manta's en nemo's te spotten en wat doet hij.. Deze week gaat hij haaien zien! dat kan echt niet.. er is er eentje stikjaloers hier op kantoor in Gilze..!klinkt goed die eerste dag! laat de verhalen maar komen.

ps ik zou niet met open wondjes gaan zwemmen hi hi

have fun!liefs Noortje

• 01 Mei 2007 - 13:42

Yvonne:

Wat een prachtige foto s!
    Het weer in Nederland is overigens ook niet slecht, gisteren een starlende koninginnendag gehad.
    Wat zullen jullie straks veel te vertellen hebben en Marlene wat zie je er goed uit!
    Ik mis je wel hoor, geniet nog maar met volle teugen, voor je het weet is het voorbij.
    Liefs Yvonne

• 01 Mei 2007 - 15:54

Papa Peter :

pas op de haaien en let goed op toine of andersom ? jully zijn vandaag tell. niet te bereiken ???? toine veel plezier toegewenst

• 01 Mei 2007 - 19:34

Esther:

hallo daar t avontuur is steeds spannender aan het worden, moet niet gekker worden pas op met haaien zwemmen bizar, toine heel veel plezier met de raaijtjes we horen de verhalen wel. genietse met zijn allen xxxx es

• 02 Mei 2007 - 04:25

Carla:

Hallo vakantie trio,
    Wederom mooie foto's, alleen een beetje weinig.Maar goed ik ga er vanuit dat jullie het haaien avontuur uitgebreid op de foto gaan zetten dus ik wacht in spanning de volgende sessie af! Héél véél plezier met alles wat jullie nog van plan zijn. XX Carla

• 02 Mei 2007 - 13:09

Loes:

Lieve allemaal,

Wat een fantastische manier om van jullie tocht op de hoogte te blijven en zo snel al te lezen dat Toine goed is aangekomen en zelfs al met foto's.
    Geniet ervan en Toine, ik hoop dat jij nu toch eindelijk het vakantiegevoel hebt. Ik probeer straks nog even te bellen.
    Voorzichtig met die haaien. Wij zijn erg benieuwd naar meer foto's.
    Ik wens jullie alledrie nog veel plezier, ook namens Rolf natuurlijk.

Liefs, xxx Loes

• 02 Mei 2007 - 18:22

Marloes:

Ziet er goed uit...denk aan jullie!
    Kus

• 02 Mei 2007 - 23:15

Teun:

matjes, ziet er weer niet verkeerd uit!!! ps. vergeet mijn kado niet!! kus

• 03 Mei 2007 - 09:07

OMA LEN:

Marlène en Gérard
    nog even dan komt het serieuze bestaan
    geniet van al dat moois daar
    dan kunnen jullie straks er weer tegen aan.
    LIEFS .
    Waarom zo weinig fotos????????

• 03 Mei 2007 - 09:15

Herm:

Beste luitjes, sorry voor mijn late reaktie op jou SMS je marlene , met de vraag is het stil aan de overkant nu AZ Kampioen zou worden, nou mooi niet dat heeft onze Louis van Gaal mooi verprutst.
    Maar ik ben uiteindelijk wel goed over de zeik dat PSV op een doelpunt verschil met Ajax kampioen is geworden met verder gelijk aantal punten. maar ja we moeten er maar mee leren leven.
    Hoe is het verder met jullie, de berichten die ik lees zijn niks anders dan top .
    De tijd gaat hard , we zitten al in de maand dat de datum van jullie terugkomst al zichtbaar is .
    Wij hebben een Koninginnendag gehad om niet te vergeten, op kerkpleintje bij ad en Serien boven alles van Bea en gevolg kunnen zien dichterbij kon niet, daarna flink aan de pap bij robbie de Vaan zelfs zo erg dat ik daarna 14 uur heb moeten slapen om bij te komen, was Esther erg blij mee.
    Zo ik ga er maar eens mee kappen , en mijn werk verder oppakken , heel veel Liefs van mij en de groeten uiteraard ook aan onze William ( Toine).
    Tot Kijk.

• 03 Mei 2007 - 13:03

Wij:

Hebben even nieuwe foto's geplaats, verder hier alles goed!!
    Willen nog lang niet denken aan terugkomst ,maar komt idd dichtbij!
    Kus kus

• 03 Mei 2007 - 17:33

Fons:

Ja er zijn een paar leuke foto s bijgekomen die het een en andere duidelijker maken perfect. Geniet ervan tot gauw. Fons

• 03 Mei 2007 - 21:50

Mirella:

Dat wordt afkicken in Nederland! Maar, elke nadeel heb z'n voordeel nietwaar. Jullie zien er prachtig uit, nog veel plezier daar. Tot gauw. Liefs, M.

• 04 Mei 2007 - 05:03

Goedemorgen/middag:

wij zijn ook weer terug. was heel erg leuk, lekker bruin geworden en veel gezien.verder weten jullie alles al via sms. foto s zijn weer top. denk nog maar niet aan terug komen, hier gaat alles in een sneltrein vaart.
    dikke kussen en geniet er maar van.
    je kan het maar gehad hebben ( of niet )
    hvj ullie

• 04 Mei 2007 - 12:55

Wij:

Vandaag een superdag gehad haaien gezien, op het strand van de film de beach geweest en van een enorme rots de zee ingesprongen!! De foto's volgen snel we missen jullie maar gaan hier nog even maximaal genieten van de laatste weken veel liefs

• 04 Mei 2007 - 14:44

Maarten:

Groot gelijk, voordat je het weet is het voorbij en begint het werkend leven! Gelukkig is het bijna weekend en heb ik volgende week mn laatste week bij LaSer Services. Tot snel.

• 05 Mei 2007 - 07:46

Thomas:

Leuk weer van jullie te horen!! veel plezier nog, en zie jullie nieuwe foto's met de haaien graag tegemoed!! Groeten!!

• 05 Mei 2007 - 10:59

Pierre:

het blijft er allemaal lekker uit zien ouwe pik..wel apart dat ze even vergeten waren om te tanken...
    veel plezier nog spreek je snel..
    aju

• 06 Mei 2007 - 12:54

Fons:

Ja de laaste weken zijn ingegaan en we missen jullie. Papa heeft een man of 500 uitgenodigd voor jullie welkom thuis party. Letty doet het eten regelen. Laat eens de nieuwe fotos zien van het springen vanaf de rots. Denken jullie nog aan kadootjes voor ons allemaal.Liefs Fons

• 06 Mei 2007 - 15:22

Wij:

gezellig we hebben wel zin in een feestje doen we hier te weinig ;) Foto's komen eraan!!! veel liefs

• 06 Mei 2007 - 22:00

Corry:

Weer plaatjes om van te smullen. Wat zijn jullie toch bofkonten en wat een heerlijkheid dat wij er zo van mogen meegenieten.Groetjes van Corry.

• 07 Mei 2007 - 10:06

Papa Peter:

hallo lieve kinderen, die ome fons toch stelt zomaar zijn landgoed ter beschikking voor jullie welkomstparty met ongev. 500 man,eten is geregeld door letty, begrijp ik, tenten, infrastructuur, consumpties (incl. buitenl. gedist.) verlichting,parkeerwachters,vergunningen, extra toiletwagens zal door maison v.d. boer of huttencatering geregeld worden.
    fons kennende zullen er nog wel meer offertes komen. aangezien aankomst do. 24 mei is, en ik in eerste instantie de kinderen voor mezelf wil hebben zal de welkomstparty dus op een andere datum plaatsvinden (dekinderen hoeven in dat weekend nog niet te werken denk ik).tot horens papa.

• 07 Mei 2007 - 11:16

Fons:

Ook uit de woorden van papa kun je duidelijk lezen dat hij jullie mist. Heel goed. Wij zullen alles afblazen zodat papa jullie geheel voor hem zelf heeft. In goed overleg zullen wij met papa een nieuwe datum kiezen. Maar bij thuis komst zullen wij zeker zorgen dat er voldoende flessen rose koud staan om jullie weer temogen verwelkomen. Tot gauw. Liefs Fons

• 07 Mei 2007 - 14:16

Noortje:

hey leuk, altijd in voor een feestje!
    ps Fons, je kan het toch zeker ook alleen voor Toine door laten gaan? Die is dan ook net terug..
    Hebben we toch een feestje?

• 07 Mei 2007 - 19:03

Loo:

Yo beachbums...
    Ziet er flex uit... Wanneer zijn jullie terug?
    Groeten uit Mozambique

• 08 Mei 2007 - 10:26

Oma Christa.:

Lieve kids. Wat een prachtige foto's. Als jullie terugkomen, breng apenharen bontjassen mee. Het is weer koud. Geniet nog van je weken. Heel veel liefs, o. Christa

• 08 Mei 2007 - 20:46

Jantje Van Den Hurk:

Halleee marleneku

Hoe issi nou? wennu gek zeg, ik wis helemaal niet dat je aan de andere kant van de wereld zat. wel tof he heb je verhaaltjes gelezen. ziet er allemaal helemaal te gek uit daar. Ik wilde je namelijk van de week bellen, maar kwam er via linda achter da jij dus niet hier was. Het ging over Lonneke, die gaat namelijk in Juli trouwen met Jimmy. Nu moet ik dus het vrijgezellenfeest organniseren en zou graag willen da jij erbij bent. Zou graag willen weten wanneer je terug bent en of je uberhaupt meekan i.v.m. de reis. Nou ik hoor het nog wel kun je aub iets laten weten? jpavandenhurk@hotmail.com heel veel plezier nog. Mar da gaat wel lukken war.

PS Ik ben 27 Maart nog een keertje papa geworden van het aller mooiste meisje van de wereld. Echt helemaal te gek. ze heet Fé en is echt super mooi (heeft ze niet van haar vader hoor). Nou marleneku ik hoop snel iets van je te horen heel veel plezier en ik ga je zien halleeeeeeeeeeee

• 09 Mei 2007 - 13:42

Madelon:

Wat maken jullie wat mee. Geweldig!!! Prachtige foto's overigens. Blijven genieten jullie twee!!! Liefs, Madelon & Ruud.

• 10 Mei 2007 - 06:29

Mirjam:

volgens mij wordt het een steeds groter feestje! En dan kunnen jullie thuis de kleine feestjes afsluiten met een slotfeest ;-)
    Ik heb je ook een mail gestuurd, lees die maar een keer rustig! geniet deze laatste maand van de mooie dingen die thailand of andere bestemming jullie kan bieden! dan begint straks het echte leven weer! Grt Mirjam

• 10 Mei 2007 - 08:14

Esther:

hallo genieters, hier helaas weer regen dus blijf nog even die heeeeerlijke temperatuur koesteren.de fotos geven t beeld van t ultieme genieten, hier gaat t echt anders hoor.hoe jullie de laatste 2 weken gaan invullen zal wel chillen zijn, dus pakken die 2 volle weken met heel veel leuke dingen doen. gr. xxxxes.

• 11 Mei 2007 - 13:54

Toon:

He luitjes,
    ik zit me nu kapot te vervelen op het vliegveld in Bangkok en wilde jullie even bedanken voor de geweldige tijd die ik met jullie heb gehad. Om nooit te vergeten.

• 11 Mei 2007 - 14:47

Anouk En Marijke:

Lekker genieten nog de laatste weken!! Wat een enorme belevenis zo samen..we kijken regelmatig en genieten van de prachtige verhalen en foto's.

Liefs,

• 11 Mei 2007 - 14:52

.....:

kom is naar huis onderhand vind t nu wel genoeg geweest!

• 11 Mei 2007 - 21:49

????????:

Ben jij dat Maarten??

• 12 Mei 2007 - 15:24

Tom:

fuck my elbow, thank you guys! nice website, needs more porno though

• 12 Mei 2007 - 19:42

Manon:

Ha schatjes,
    super lief dat jullie aan me gedacht hebben... heel leuk gehad alleen een beetje te diep in het glaasje gekeken hahhaha... hoe is het daar??? ziet er allemaal nog super uit... het wordt al bijna aftellen... ik vind het wel weer gezellie als jullie er weer zijn.... tot snel dikke kus

• 13 Mei 2007 - 12:41

Michael Van Delft:

hee ouwe gekken ik hoop dat jullie heel en mooi bruin thuis komen, mooie foto's leuke dingen gedaan zie ik en het is best stil hier in huis zonder marlene
    ook al gaat ze na het eten naar bed haha.

gr mike